دانلود رایگان نقشه های ویلایی دوبلکس - سازه برتر



دانلود رایگان نقشه های ویلایی دوبلکس

دانلود رایگان نقشه های ویلایی دوبلکس

در این پست از سازه برتر نقشه های یک ساختمان ویلایی را برای دانلود قرار داده ایم این پروژه ویلایی دوبلکس با فرمت اتوکد بوده که شامل 10 نقشه زیر می باشد:

پلان موقعیت پروژه

پلان پیلوت

پلان طبقات (دو طبقه)

پلان بام

نمای شمالی ساختمان

نمای جنوبی ساختمان

برش طولی از ساختمان

برش عرضی از ساختمان

پلان مبلمان پیلوت

پلان مبلمان طبقات

 

 

عنوان: نقشه های ویلایی دوبلکس

حجم: 328 کیلو بایت

رمز: www.saze20.ir

دانلود

 

در صورتی که به دنبال دانلود رایگان پلان ویلایی دوبلکس dwg بیشتری هستید و می خواهید چند نقشه آماده ویلا دوبلکس دیگر هم دانلود کنید، می توانید عبارت پلان ویلایی را از بالای صفحه جستجو کنید و از بین نقشه های ساختمانی رایگان موجود در سایت، نقشه ویلای دوبلکس مورد نظر خود را دانلود کنید. در سایت سازه برتر تعداد زیادی نقشه ساختمان رایگان برای دانلود قرار داده شده است که می توانید با جستجو در سایت، این فایل ها را دانلود کنید.

 


طراحی و اجرای نقشه ویلایی از جمله جذابترین و زیباترین کارهایی است که هر مهندس معماری می تواند انجام دهد. با توجه به آزاد بودن متراژ زمین در اکثر زمین های ویلایی، دست طراح آن در طراحی بسیار باز است و همین باعث طرح نقشه های ویلایی بسیار زیبا می شود.

طراحی ویلا و مخصوصا طراحی پلان ویلا دوبلکس یکی از دغدغه های زندگی بسیاری از مردم می باشد. امروزه با گسترش زندگی شهری، بسیاری از مردم برای فرار از دود و دم و شلوغی شهرهای بزرگ، ترجیح می‌دهند در مکانی آرام و البته خوش آب و هوا، زمینی را تهیه کرده و اوقات فراغت خود را در کنار خانواده در آنجا سپری نمایند. اما همه این را می‌دانند که فقط یک بار طراحی ویلای دوبلکس آنها انجام می شود و پس از ساخته شدن ویلا باید سالها در این خانه دوبلکس ویلایی به آرامش برسند، پس یک طراحی ویلای دوبلکس عالی می تواند تنها گزینه پیش روی شما باشد. به همین دلیل است که عرض می‌کنیم طراحی خانه ویلایی دوبلکس یک چالش بزرگ برای مردم امروزه شده است.

طراحی پلان ویلایی دوبلکس یا نقشه ویلای دوبلکس باید مطابق سلایق شما طراحی و ساخته شود تا بتوانید در آن آسایش داشته باشید و از آن لذت ببرید. دوبلکس بودن یک ویلا هم از این نظر حائز اهمیت است که شما می توانید در یک زیربنای ثابت، مساحت بیشتری را برای پلان داخلی ویلا در اختیار داشته باشید و فضاها در آن به اندازه کافی دلباز و آرامش بخش باشد. این موضوع یک برتری بزرگ برای پلان ویلا دوبلکس نسبت به ویلای معمولی است.

 

 

صفحات پیشنهادی:

آگهی ساختمان

تولید محتوای معماری

طراحی سایت معماری

 



  1. اجاره ویلا

    خیلی مفید و عالی بود. مرسی